FAQ

- Is er een minimaal bestelbedrag in de webshop?
Nee, we hanteren geen minimaal bestelbedrag.

- Kan ik naar de winkel toekomen en daar producten uitzoeken?
Ja hoor, dat kan! Binnen onze openingstijden ben je van harte welkom om te komen shoppen in de winkel. In onze groothandel vind je tevens onze salon, waar we zelf ook nog iedere dag aan het lakken zijn. Mocht je daarom veel vragen hebben, of informatie wensen, kan je het beste een afspraak maken zodat we alle tijd voor je vrij kunnen maken!

- Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Onze winkel is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 09-17 uur. En, regelmatig op donderdagavond van 17:30 tot 20 uur. 
Tijdens workshops en trainingen zijn we ook op de vrijdag & zaterdag geopend. Bekijk onze opleidingspagina voor de actuele opleidingen.

We zijn twee weken in de zomervakantie gesloten, en van 25 december t/m eerste week van januari. 

- Wat zijn de openingstijden van de webshop?
De webshop is 24/7 toegankelijk en we verwerken dagelijks bestellingen. Bestel je voor 16:00 uur? Dan maken we je order gereed en verzenden we het dezelfde dag nog.
 

- Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
Er is mogelijkheid tot "vooruit betalen". Als je deze optie kiest ontvang je een bevestigingsmail met onze betaalgegevens. Met de optie vooruit betalen kies je er voor om handmatig het bedrag naar ons over te boeken.

Ook is het mogelijk om met iDeal te betalen. Met een klik op de knop log je in bij je eigen bankrekening en boek je je bedrag over. 

Contant betalen bij ons in de winkel kan ook. Plaats je online bestellen en kies voor "afhalen bij winkelier". Je bestelling zal voor je klaar staan!

Wil je liever je pakket ophalen in de winkel en met de pin betalen? Geen probleem, ook die mogelijkheid hebben we!

 -Welk bedrag wordt berekend voor het verzenden van een bestelling?
Pakketpost:
- Voor alle bestellingen tot € 75,- berekenen wij € 6.95 verzendkosten. Bij bestellingen van minimaal € 75,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor verzenden buiten Nederland dient u contact met ons op te nemen over de verzendkosten. 

Brievenbuspost:
- Alle bestellingen worden standaard verzonden in een bubbeltjesenveloppe - mits dit niet past.
Heeft u liever dat uw pakket in een doosje wordt aangeboden? Neem dan contact met ons op. Verzending per brievenbuspost is op eigen risico.

De kosten voor brievenbuszending bedragen € 3.95

- Wat is de levertijd?
We begrijpen dat je zo snel mogelijk je favoriete nagelproducten in huis wilt hebben! We doen er daarom alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan te bieden bij PostNL. Doorgaans worden alle bestellingen geplaatst en betaald voor 16:00 uur dezelfde dag verwerkt.

-Kan ik zonder KVK bij jullie kopen?
Iedereen kan bij ons nailart, of aanverwante materialen kopen. Wel raden we af om zonder opleiding met professionele producten te gaan experimenteren. Je kan hiermee grote schade aan je eigen of andermans nagels en/of gezondheid veroorzaken.

- Ik wil graag een product ruilen/ retourneren.
Wil je een product retourneren of omruilen? Dat kan binnen 14 dagen na aankoop en mits deze producten nog in originele seal zitten. Vijlen, nailart, gellakken en vloeistoffen kunnen we om hygienische redenen niet retournemen. Let bij het bestellen daarom altijd op of je een bepaalde kleur al hebt!
Wil je graag retourneren? Neem per mail contact met ons op.

- Hoe spaar ik voor korting?
In onze webshop en groothandel spaar je automatisch voor korting! Bij iedere € 25,- excl btw ontvang je één stempel. Deze stempels krijg je bij alle nagelproducten in onze winkel. 

Wij houden de stempels voor je bij en houden je bij iedere bestelling op de hoogte van de hoeveelheid stempels die je hebt. Bij vijftien stempels is je kaart namelijk vol en ontvang je een cadeaubon t.w.v. € 25,- (incl btw) die je vrij kan besteden in onze webshop.

De stempelactie is niet geldig op reeds afgeprijsde producten, kortingsdagen en op workshops en opleidingen. 

Wil je tussendoor weten hoeveel stempels er al zijn gespaard? Stuur ons dan een mailtje, dan kijken we het voor je na!

- Kan ik jullie online volgen?
Jazeker kan dat! Via onze social media kanalen zijn we erg actief en posten we regelmatig stories en posts.
We zijn te vinden op instagram onder de naam @dailynailnl, 
maar ook via onze nagelstudio facebookpagina zie je regelmatig foto's en filmpjes voorbij komen, "Nagelstudio Den Helder/ Daily Nail"

- Ik heb een andere vraag
Neem gerust contact met ons op! 
Het makkelijkst om in contact met ons te komen is door te mailen naar info@dailynail.nl 
Telefonisch contact kan ook; Tijdens openingstijden zijn we bereikbaar via het telefoonnummer 0223-752964

 


Shop op merk:
 

 

Aanbieding ontvangen?

Altijd als eerste op de hoogte zijn van aanbiedingen en acties? Meld u aan voor onze nieuwsbrief!
Aanmelden
© 2014 - 2024 Daily Nail | sitemap | rss